Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Juuuul! =)

Publicerad 2011-12-26 13:52:48 i Allmänt

Jajjamensan, då var julen här och förbi...ja ialla fall afton. Jag säger bara det; shiiiiit vad ungar av idag får paket! Det är helt vansinnigt! Men, jag måste väl erkänna att det är en fröjd för ens hjärta att se ens barns ögon tindra sååå ofantligt mycket som de gjorde på julafton.
    Vi hade verkligen supermysigt! =) Min storebror m. familj, mamma, pappa samt mina kära svärföräldra njöt i fulla drag!

Älskade tjoppalisa som varit skeptiskt mot tomten visade dock inga sådana tendenser på julafton då hon tog emot paket och kramade och tackade tomten omvartannat!! =)


(Våra fiiiiiina!!! =)

Hoppas att även ni där ute i stora världen hade en mysig jul och orkade röra er efter all julmat!

Jag fick minsann äran att sjunga och spela solo på midnattsmässan här i samhället. Den goda prästen (tillika min pappas hyresgäst) ringde i panik dagen innan julafton och förklarade att en tjej som skulle sjunga var sjuk så nu hade hon ingen att "fylla" hålet där hon skulle sjungit. Jag svarade att jag ville tänka på saken men, efter nån minuts tänkande svarade jag, vem kan neka en panikslagen kvinna! ;)
    Så mellan kl 23.00-00.00 befanna jag mig sjungandes i kyrkan...vem kunde ana att denna okristerliga bloggerska skulle vara det!? Inte jag íalla fall! ;)

Ha en bra annandag! Pöss!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela