Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Svärisarna & Sol

Publicerad 2011-08-29 18:40:56 i Allmänt

Idag har det minsann varit sol hela dagen; härligt!!! Vi har befunnit oss hos "svärisarna" hela dagen lång. Det blev både lunch & fika, inte helt fel! Passade i samma veva på att låna "Hur många lingon finns det i världen" av dem, får vi se om den är sevärd ikväll! =) Håll till godo med trailern tills jag rapporterar om hur jag tyckte den var!


(Undra om den är bra?! Blir spännande att se)

Nä, nu ska jag ta och skjutsa min älskade far så att han får hämta sin bil. Hoppas ni har det bäst!!!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

Publicerad 2011-08-30 11:56:38

I love it! Den var jättebra :) Seriöst, de är skitduktiga skådespelare.



När jag bodde i Glada Hudik så brukade Toralf (han som spelade Elvis i TV-dokumentären) komma och hälsa på. Han brukade bjuda in sig själv på saft och bullar, sedan citerade han alla repliker han kunde minnas från Ronny&Ragge.



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela