Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sambolös & Bullbak!

Publicerad 2011-08-08 11:36:36 i Allmänt

Idag är jag och barnen själva...vilket vi gi och för sig har varit hela helgen då maken varit flitig målare på övervåningen!
    Idag är vi dock helt utan honom då han är och hjälper sin gode far med att hugga ved, så vi får se när vi får hem honom igen.

Eftersom vi är ensamma bestämde jag mig för att jag och tjoppan skulle baka bullar nu när lillebror sover. Verkar gå ganska bra, men vi får se hur slutresultatet blir. Tjoppan är väldigt glad över detta plötsliga bullbak ialla fall och det är huvudsaken! =)


(Degen är på jäsning!)

Imorgon blir det till att besöka goda vänner, blir skoj då det var ganska länge sedan vi sågs! =)

Hoppas ni har det bra!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela