Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Polar?!

Publicerad 2011-08-10 21:32:56 i Allmänt

Idag har vi varit på mässa. Det var skoj, våra underbara barn var sååå duktiga och bara hängde med då deras mamma & pappa bara kikade in massa tråk!
     Men, då vi kom till husvagnarna blev det annat ljud i källan! Oj, oj, oj vad bägge barnen hade skoj, tror vi gick i över en timme och spanade in Polar, KABE Cabby och Solifer. Polar var dock det som föll tjoppan i smaken, så det blir väl en sån! ;) *skratt*

Jag är inte uppväxt med husvagn men min älskade make är det. Det var därför förvånande att jag var väldigt överväldigad av alla husvagnar...håller med tjoppan en Polar får det nog bli! ;)

                                            
                                                        (Man ska ha husvagn...)

Nja, blir nog inget köp, trots att husvagnen vi kikade på hade både dubbelsäng & en våningsäng bredvid med inte mindre än TRE sängar på varandra, perfekt om jag får käre maken att gå med på ett tredje barn! ;) Den föll då dottern i smaken och vad gör man inte för barnens skull? *skratt*

Nä, nu blir det tv-mys med ÄLSKADE maken!!! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-08-12 12:59:16

Ja, alla vet ju att "med husvagn är man fri" :D

Jag drömmer också om husvagn, husbil eller en ombyggd minibuss.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela