Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

HAN GÅR!!!

Publicerad 2011-08-03 20:17:25 i Allmänt

Äntligen! Lillebror har börjat gåååå!!! =) Lyckan är stor! Nu dröjer det inte länge förrän vi kommer att blicka tillbaka på tiden då han inte gick och längta tillbaka! ;)
     Detta har vi (läs jag) väntat på pga att tjoppan gick då hon bara var nio månader, ja jag vet, man ska INTE jämföra barn, men man kan liksom inte låta bli heller...för det är ganska skoj! Så nu, nästan prick på 13 månaders dagen går ungen, bara sådär...


(GULLUNGEN har äntligen släppt taget på allvar från alla stolar! ;)

Igår var vi tillsammans med min älskade kusin med barn samt en gammal gymnasieklasskompis med barn på ett lekland här i närheten. Oj, oj, oj vad det stojades!!! Även lillebror var totalt galen. ;) De var totala vildar och sprang runt, åkte rutchbana, klättrade, studsade studsmatta samt var överallt & hade SUPERSKOJ!!! =)
     Efter det åkte vi till en 4H-gård och "inspekterade" alla djur för att slutligen avsluta dagen med ett dopp i havet och en pizza, behöver jag skriva att barnen var trötta när vi kom hem?!? En jättetrevlig dag med andra ord!

Hoppas ni har det bäst där ute!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela