Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Yes Box!

Publicerad 2011-04-18 08:26:20 i Allmänt

Det blev att vi åkte på bio igår. Min älskade pappa kom och satt barnvakt åt lillebror, så honom gick det minsann ingen nöd på!
     Vi såg "Trassel", en mycket bra film! Men med all reklam som var innan var den lite lång för tjoppan som hade svårt att sitta stilla den sista stunden av filmen, men hon var jätteduktig ändå! Det här ska vi göra om, men nästa gång blir det kanske en kortare film såsom "Alfons Åberg" eller "Lilla Spöket Laban" =)


(Tjoppans första film på bio!)

Fick börja dagen med att bli (ursäkta språket) skitförbannad!!! Vår katt hade nämligen bajsat i soffan och på golvet nedanför! Demonen i mig kom fram, stackars katt, tur han var ute. Många långa ramsor blev sagda om honom (lugn min käre make, barnen var inte i närheten). Han måste ha varit väldigt toalett-nödig, för han brukar aldrig göra sina behov inne! Jaja, nu får han vara utekatt några dagar/månader! ;) Kan nog vara bra både för honom och för mig.

Idag hoppas jag att vi kan åka och gratta min kära kusin som nyss fått en liten flicka. Men då jag inte fått tag i henne vet jag inte riktigt hur det blir. Vet att tjoppan här hemma skulle bli glad ialla fall, då min kusins äldsta flicka är i samma ålder som henne. Hur det blir återstår att se.

Solen skiner ute så jag hoppas på en bra dag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela