Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vill Luras...

Publicerad 2011-04-01 11:22:32 i Allmänt

Åh vad jag var sugen på att komma på ett grymt bra "första-april-skämt" idag. Men, förgäves...jag är skitdålig på att luras! Dessutom har jag inget klockrent skämt heller, hmm. Ska fundera mera under dagen så kanske jag kommer på nått bra! =)
     Är det någon som har något skit-skojsigt april-skämt?!???

Idag får min käre svåger & hans sambo nyckeln till sitt hus!!!! Gaaaah vad galet kul! Är supernyfiken på hur det kommer att bli, men jag är övertygad om att de kommer att få mysigt, då fallet är så nu i deras lägenhet.

Annars blir det nog en väldigt lugn dag idag. Igår var det verkligen strålande sol, idag lyser dock solen med sin frånvaro, det är nämligen väldigt grått & trist ute. Jaja, vi är påväg mot våren så den kommer tillbaka, jag är inte orolig! =)
     Igår satt jag & en go´vän och beställde kläder. Jag beställde en klänning & en tunika, blir väldigt skoj att se om man kommer i dem & om man passar i dem.

Hoppas ni får en bra dag ändå, trots solbrist!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela