Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vilken Helg!

Publicerad 2011-04-12 09:44:31 i Allmänt

Vi har verkligen haft en enormt rolig helg!!! Under lördagen var vi nämligen på fest, födelesdagskalas. Vi lämnade barnen hos svärmor & svärfar och begav oss sedan till festen som hölls bara några hundra meter från dem. Vilket gjorde att vi även hade sängplats hos svärisarna. Kändes bra att vakna upp och ha barnen hos sig direkt! =)

Nu är vardagen här igen och även "ensamheten". ;) Min gode make jobbar såklart eftermiddag, därav "ensamheten".
     Appropå hans skiftgång så fick jag veta något väldigt trevligt! Under påsken jobbar han förmiddag och då jobbar de tolvtimmars helg, vilken nu faller bort just pga påsken. Jag trodde att han jobbade som vanligt...när han nu blev hel-ledig så får vi verkligen passa på att rå om varandra! =)

Har precis lämnat vår älskade dotter hos dagmamman och här sitter jag nu och kikar på lillebror som brummar på i sin gå-stol. Har jag förresten berättat att han nu "kryper"?! Jooo då...den arme fadern är sååå stolt! =) Kryper  och kryper förresten, han gör som tjoppan, han hasar i kvick takt!
  
Idag ska min älskade kusin kika förbi, känns jätteskoj då det var alldeles för länge sedan vi två fick sitta ner och surra!!!

Hoppas ni får en bra dag idag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela