Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Valborg

Publicerad 2011-04-30 16:46:09 i Allmänt

Jajjebox idag är det valborgsmässoafton. Traditionen i all ära är det inte speciellt varmt i år heller. Men, vad gör väl det när vi ska grilla och sedan gå till byastugan och lyssna till min skönsjungande storebror som är med i manskören här! =) 
    

(Ha en trevlig kväll!)

Igår hade vi trevligt besök av min gode makes syskon med respektive och barn. Vi bjussade på hemmagjord pizza och sedan blev det surr in på småtimmarna, mycket skoj! =)

Nu ska jag återgå till middagen och önskar er alla en trevlig valborg!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela