Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SKOOOJ!

Publicerad 2011-04-04 07:52:36 i Allmänt

Hej hopp vad skoj vi hade i lördags och vilken enormt god middag vi blev bjudna på!! Den gick verkligen inte av för hackor! Vi satt oss i köket när vi 18.00 kom till värdinnorna och där satt vi och surrade ända tills kl var 01.00 och rörde oss inte ur fläcken! Så skoj hade vi. =)

Tråkigt nog blev lillebror febrig igår. Sedan hostar han som en hel karl också, inte alls skoj. Hosta, feber, halsont och snor regerar i detta hus just nu. Men, vi hoppas på att vi kan avsätta det och välkomna friskheten snabbt!!!

Jag hade tänkt följa med min älskade lillebror på äventyr genom hans jobb i veckan, och skulle då vara borta tisdag t.o.m torsdag, vilket kändes jätteskoj! Men nu känns det jättetarvligt att åka iväg då båda barnen är krassliga, kändes inte schysst mot käre maken. Så jag taggar för att jag kan åka med lillebror någon annan dag istället!!!

Nä, nu blir det "stor-läsning" för tjoppan då hennes kusiner gav henne tre påsar böcker!

Ha en bra dag alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela