Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Rain"

Publicerad 2011-04-07 13:46:48 i Allmänt

Idag regnar det minsann, så det står verkligen klart för mig att det är april ute! =) Mig spelar det faktiskt inte någon roll, nu är snön på väg bort och då är det väl lika bra att snabba på det med lite regn.
     Annars har vi haft väldigt trevligt besök idag jag & lillebror av goda vänner. Skojigt att få prata av sig lite, då vi inte har träffat en själ i veckan!

Annars blir det nog lugnt idag. Imorgon blir det andra bullar. Då ska vi först åka upp till mitt jobb och säga hej då till min älskade arbetskamrat som slutar!!! =( Efter det åker vi vidare till min älskade mamma för att inspektera hennes nyrenoverade sovrum!!! Blir jättespännande, jag tror att det är jättefint! =)

Nu ska jag återgå till boken jag läser. Dean R Koontz för heeeela slanten. Har ni inte läst något av honom så rekomendera jag honom starkt då det är min favoritförfattare!!! =) "Väktare" är min favvis, en av hans äldre alster. Fast då ska man som jag såklart "digga" det onaturliga/otäcka, lite Stephen King-aktigt, fast jag anser att mr Koontz är strået vassare. Men, smaken är som baken.


(Väktare, nyare modell. Klicka på bilden, får ni mer info)

Ha en fortsatt bra torsdag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela