Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Bio?!

Publicerad 2011-04-17 07:32:42 i Allmänt

Storasyster i familjen har aldrig varit på bio, vilket jag idag sitter och funderar på om hon ska få! Tror att hon skulle tycka att det var superspännande. Frågan är bara vilken film som skulle funka. Vissa filmer har hon suttit som ljus och tittat på; "Svärdet i stenen", "Mamma Mu", vilka är över en timme långa. Men blir det "fel" film så kanske det inte är så lätt att sitta stilla. Tror gi och för sig att bara själva bio-känslar räcker för att man ska sitta stilla ganska länge! ;)
     Jag själv är jättesugen på att se "Trassel", så vi får väl se om vi tar oss iväg och ser just den. Ska visa en thrailler för tjoppan när hon vaknar så får hon avgöra om hon skulle vilja se den. Återkommer...

Idag verkar det som att solen vill kika fram och det gillas skarpt! Blir det inte stan för att se bio, blir det nog att kika förbi makens kära brodur och visa tjoppan deras hus som hon inte fått sett.

Nä, nu ska jag återgå till min kanna kaffe vilket behövs då sömnbristen i huset är stor! Men, som tidigare skrivit, det är en kort period i livet, vilket kan vara vääääldigt svårt att inse när man är mitt uppe i det...

Hoppas ni får en härlig dag i solen alla!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: ROBIN HOOD

Publicerad 2011-04-20 21:28:02

åh! :D , vilken är den bästa filmen du har sätt det här året på bio än så länge då? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela