Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

"Times Fly"

Publicerad 2010-09-14 14:19:54 i Allmänt

Oj, vad tiden rinner iväg snabbt! Det var över en vecka sedan jag skrev något på min kära blogg! Kanske inte så konstigt med tanke på att man numera är tvåbarns mamma! De tar tid de små liven. ;) *skratt*
     Min älskade, älskade dotter går femton timmar/vecka hos sin dagmamma, det har varit ganska tungt att lämna henne då hon vet att jag åker hem och är med lillebror. Vilket är helt förståeligt. Samtidigt så är hon jätteglad & sprallig ca två sekunder efter att jag lämnat henne, det är bara det att hon är inne i en "separations-jobbig-period" just nu. Då blir det även jobbigt för mig, jag känner mig hemsk! Men...jag får tänka på att hon får leka & busa med andra barn, något som jag inte personligen kan erbjuda henne.

Lillebrollan han har fått för sig att skrika är något bra, speciellt när storasyster ska gå och lägga sig! Detta går bra när min kära make (fortfarande skumt att skriva!) är hemma, men denna veckan jobbar han eftermiddag och då är jag alena med mina kära barn. Dagens I-lands problem; Jag är ensam med mina barn, fyra dagar var tredje vecka! ;) 


(Mina älskade ungar!!! =)

Nä, nu ska jag återgå till att slappa! =)
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela