Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Älskade Tjoppan!

Publicerad 2010-10-20 19:10:15 i Allmänt

Ikväll bestämde vår dotter, som för övrigt varit utan blöja (dagtid) sedan i början av sommaren, att hon skulle vara utan blöja även på natten. Nu får vi bara hålla tummarna för att hon lyckas med det hon har företagit sig! =) Detta blir spännande. Hon bestämmer sig för många saker vår älskade lilla dam:
* Börja sova i sitt egna rum.
* Vara utan blöja på dagen.
* Vara utan blöja på natten.
De två första "punkterna" har hon klarat med bravur, så jag hoppas verkligen att den tredje punkten går lika smärtfritt! =)


(Vår underbara, företagsamma tjoppa!!! =)

Idag har vi fått besök av Agnes & hennes mamma, det var jätteskoj! =) Det kommer inte att hända lika ofta nu i november & december då Agnes mamma ska jobba de två månaderna. Men sedan återgår hon till att vara mammaledig och ordningen är som den ska igen. ;)

Nu ska jag bara lägga mig i soffan & lata mig! Imorgon ska vi (lillebror, maken & jag) åka på föräldraträff, det blir trevligt! Tjoppan är, som alltid, hos sin älskade dagmamma på torsdagar.

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela