Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Affekt...

Publicerad 2010-10-08 09:37:42 i Allmänt

Happ, då var man där igen! Ett till barn, ett till litet liv med affektanfall. Jag som hade hoppats sååå att lillebror skulle slippa ha likadant som sin storasyster! Men, det blir inte alltid som man har tänkt sig, det blev jag varse om imorse. =(
     Som grädde på moset blev lämningen av tjoppan ett rent elände också! =( BAJS!!! Usch vad jag hatar att lämna henne när hon gråter. Jag vet att hon, fem sekunder senare, är glad & leker för fullt men det är ändå inte skoj! =(

Idag ska jag ha en "dejt" med vår BVC-sköterska och sedan ska jag åka och ta ett kort tíll mitt nya körkort, detta för att man gått och gift sig och fått nytt efternamn. Liiite sorgligt tycker jag att det är pga att mitt nuvarande körkort blev väldigt bra om jag får säga det själv. Men, nu får vi se till att nästa blir bra också! =)

Hoppas denna dag blir bättre än den börjat! Det taggar vi för!
Trevlig Helg!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-10-11 20:22:01

Jobbigt, att lämna skrikande barn e aldrig kul. men som du skrev, andra minuten så e de lika glada igen. Lycka till nu!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela