Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tiden Rusar...

Publicerad 2010-11-08 21:53:39 i Allmänt

Den gör verkligen det! Jag tycker nyss att det var juli och vi fick en fjärde medlem i vår lilla familj, nu har det helt plötsligt gått hela fyra månader!!! Vart tar tiden vägen egentligen?!?
 

(Vår lilla skrutt är inte så liten längre! =)

Ikväll var jag & tjoppan och slog in paket åt "tomten". Vår byaförening håller tomte på skyltsöndagarna så vi var och slog in paket för det ändamålet, behöver jag skriva att det var poppis?

Annars är väl läget under kontroll, vi har bestämt (om jag inte redan skrivt det) att fira jul i Göteborg i år, känns skoj faktiskt. Det blir lillemans första kontakt med ett flygplan, inte illa för att då bara vara fem månader. Hoppas bara att det är mer snö där i år än när vi firade där sist! Då regnande det under hela vår vistelse, usch är det enda jag skriver om det!

Hoppas ni har det bra!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Ivana

Publicerad 2010-11-10 13:45:34

Gud vilken sötnos, jag smälter!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela