Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Äntligen!! =)

Publicerad 2010-11-11 22:18:12 i Allmänt

Nu är jag så pass pigg så imorgon bär det iväg till badhuset för att simma! ÅH så underbart skönt det ska bli. Jag & min kära mor bestämde att vi skulle ta en halvtimmes simtur varje fredag, vad hände?! Jo, den här frun fick halsfluss efter endast två gånger i badhuset! Men nu ska vi alltså ta tag i detta igen! =)

Annars rullar livet på i rusande fart. Trist nog har mina älskade barn fått förkylning bägge två, så de hostar, nyser & snorar om vartannat! Huvva, det borde vara lag på att barn inte fick vara sjuka!!!

Idag har jag snyggat till mig, var nämligen och klippte mig hos mina kära kusin. Blev mycket nöjd, vilket jag alltid blir. Jag är en väldigt tacksam kund:
* Går in & sätter mig i stolen.
* Säger; Gör vad du vill!
* Klart!
Det blir alltid bäst om man låter frisören göra vad hon/han vill...de ser ju vad man passar i. Har man en egen bild i huvudet om en frisyr blir man alltid (näst intill) besviken, för den där bilden är ju assvår att försöka få frisören att förstå...

Nu är det sängen nästa, imorgon är det fredagsmys! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-11-18 08:19:58

Bada & få snygga till sej

Vardagslyx du, gillar dej!:)

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-11-21 19:53:37

Hoppas du haft en toppen helg! Tack för lyckönskningen! Det är 10 dar kvar.. Känns mycket bra! Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela