Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

UPS!

Publicerad 2010-05-09 20:13:10 i Allmänt

Nu var det superlänge sedan jag skrev något här, jag har helt enkelt inte haft tid (som så många gånger förr!) Helgen har varit väldigt lugn. Vi åkte på fredag in till stan och kolla in olika prylar till vår kommande tvättstuga. Vi får se när vi på allvar sätter igång! Åh, jag skulle vilja att vi vann 5-6 miljoner så att vi bara kunde anlita någon att göra klart allt!!! Drömma kan man alltid.

Under lördagen var vi och kikade in min älskade mamma som gick manekäng på en våryra här i vårt samhälle, hon skötte sig mycket snyggt! =)
     Tjoppan var hostig under lördagen och kl 22.00 på lördagkväll vaknade hon och var helt förtvivlad! =( Hon hade då 39 graders feber...hon fick sova med oss under natten. Det märkliga i fallet är att idag (söndag) har hon varit som vanligt; En virvelvind! Hur går det till?!? Hon måste vara lik sin pappa i "feber-fallet". Han svettas helt sonika ut sin feber när han sover under natten och det verkade hon också göra, för vår säng var väldigt våt i morse!

Nu håller jag bara tummarna för att det verkligen är över och att hon inte behöver vara med sjuk, det är så ofantligt synd om barn när de är sjuka!!! Hostan har hon tyvärr kvar, men vi hoppas att även den går över alldeles snart. Hon blir hur som haver hemma nästa vecka, då jag och sambon går om varandra i jobbet eftersom han jobbar eftermiddag...det var bra.


Lite vår är det i luften nu också! Sandlådan som varit översnöad har tinat fram, gissa vem som är lycklig?!? Det är faktiskt mysigt att sitta där vid sandlådan och se på när tjoppan bygger sandslott, lagar mat m.m. =)


(Den underbara sandlådan har tinat fram!)

Hoppas ni haft en bra helg utan sjukdom! Nästa vecka är en kortvecka pga av kristi himmelsfärds dag!!! =) Känns underbart skönt, det behövs...ialla fall som det känns idag. Jag känner mig nästan bakis, då jag sovit bedrövligt dåligt inatt pga att jag haft ont i fogarna. Kan det bero på att jag sprang, bärandes på en tjoppa igår?!? Mm, synden straffar sig själv!

Nu blir det soffan, sedan sängen...hoppas på en tidig kväll ikväll och att tjoppan får sova hela natten utan hostattacker!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela