Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Sen Kväll

Publicerad 2010-05-25 13:31:02 i Allmänt

Denna dagen blir lååång. Först jobbar jag, sedan är det styrelsemöte med Lärarförbundet och efter det har vi middag tillsammans med oss som anordnade vårmässan. Så det blir nog en låååång kväll ikväll, men trevligt, det tvivlar jag inte på! =)
     Imorgon, om det är fint väder, ska tjoppan och sambon komma och hämta mig på jobbet och sedan ska vi i rask takt förflytta oss till den norra delen av byn och se på "ko-släpp". Det ska bli jätteskoj!!! =)


(Mysigt med ko-släpp!)

Nästa vecka blir det bara skojigheter. Onsdag blir det utflyktsdag, torsdag ska vi ha "tvärtomdag" med pyssel, utklädning, bokläsning samt vattenkrig; hoppas det blir fint väder!!! Att det sedan är bad på fredag sänker inte veckan direkt. Endast två dagar som är "normala"...

Veckan efter det (v.23) är det, hör och häpna, skolavslutning på onsdagen!!! SHIT vad tiden har sprungit iväg. Efter den har vi lärare två dagars planering sedan tar vi semester på det. Det blir toppen då ska jag & tjoppan bara mysa medans hennes pappa bygger klar vår altan! =)
     Sedan är det bara att invänta bäbis ankomst, jag hoppas nästan att den vill komma liiite tidigare än beräknat...en, två veckor vore bra. Men, vill den stanna i "Mage Thailand" nån extra vecka går det bra också, huvudsaken h*n mår bra när h*n kommer ut!!!!

Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-05-25 23:36:20

Ko-släpp e grejer det - hälsa kossan Trulsa och Rosa!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela