Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Hosta & Kräk! =(

Publicerad 2010-05-17 10:47:43 i Allmänt

Nä, nu tycker jag faktiskt att mitt älskade barn ska få slippa sin hosta. Både i lördags & natten till idag har hon hostat så våldsamt så att hon kräkts! =(
     Åh vad jag vill ta denna "h-vetes" hosta och kasta dit pepparn växer. Idag är hon hemma med sin pappa, de ska åka till vårdcentralen och få hostan kollad. Hoppas hon kan få något mot den så att den försvinner för gott!!!

Idag är man mör! Efter att ha kramats med en varm tjoppa hela natten behöver jag väl inte skriva att sömnen kanske stod högst upp på listan?!? Jaja, nu är det snart sommar och vem behöver sömn då?! ;) Ja ok då...lite behöver jag nog...speciellt nu såhär i slutet av graviditeten. Känner att man lixom inte orkar riktigt lika mycket, vad beror det på?!? ;) *ironi*

Igår blev vi som stor-shoppade i stan bjudna på middag hemma hos min käre lillebror; Oj, så gott det var! Idag blir det grillat till middag, åh vad jag längtar! Mest av allt längtar jag tills jag får komma hem och krama om min underbara familj.

Imorse så sov faktiskt bruttan när jag åkte på jobbet (det händer sällan/aldrig) när hon sedan vaknade och upptäckte att jag inte låg bredvid henne sprang hon ut i vardagsrummet och ropade på mig:
- "Mamma! E´du!?? Puss & Kamen då?!" (UNDERBARA UNGE, ÅH SÅ JAG ÄLSKAR HENNE!!!!!)

Nu ska jag återgå till mitt planerande.
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela