Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

28 Maj!

Publicerad 2010-05-28 20:35:41 i Allmänt

Strax är även denna månad över och den gick minst lika fort som april!!! Idag hade vi bara 12 dagar kvar tills avslutningen!

Idag när jag kom hem väntade en glad överraskning åt mig. En kär kollega (genom vårmässan) hade varit hem till oss och lämnat två stooora plastpåsar med torkade kantareller, det är sådant som gör en VARM i hjärtat!!! Tack snälla, snälla Marie!!! =)

Igår ringde min sambo till mig på jobbet och fråga lite försiktigt om jag skulle bli arg om han la lite pengar på en åk-gräsklippare. Varpå jag skrattade högt och sa att han fick göra precis som han ville, då han ju inte kommer att få särskilt mycket hjälp på "gräsklippar-fronten" från min sida i sommar.
     Sagt & gjord, när jag kom hem stod den här; Gräsklipparen!!! Att en åk-gräsklippare kan få en man så lycklig! ;) Var tvungen att ta kort på min käre sambo bara för att han såg så glad ut!


(Lyckan är fulländad! *skratt*)

Ikväll har vi bara myst, byggt halsband och lyssnat på Mora Träsk. Tjoppan tyckte mycket om alla låtarna och diggade med hur mycket som helst.
     Nu ligger hon i sängen och borde sova...vilket hon inte gör, hon surrar bara med sin pappa! Tur hon är ledig imorgon och inte behöver väckas.

Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta en behövlig ryggmassage av min älskade sambo! =)
Haré bäst alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela