Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Vasaloppet...

Publicerad 2010-03-07 11:50:30 i Allmänt

Har egentligen aldrig förstått mig på detta tävlande i skidor; 9MIL!!!! Förstå hur ofantligt långt det är och längre känns det när man ser det på tv:n. De åker bara rakt fram i 4h och det är de som åker snabbast, hur länge resterande "klunga" håller på vet jag inte! Nä, jag behöver väl knappast skriva att jag inte suttit och kollat på Vasaloppet denna morgon?! Men, jag ska tillägga att jag är imponerad över de som åker. Tycker att en fem km runda är mysigt, i egen takt...men tävla i det? Nej tack!

När jag kom ned imorse (jag hade sovmorgon!) var det ett lego-kaos av dess like...tjoppan tycker det är fantastiskt kul med allt lego som morbror kommer med! Det är även skoj att lägga ut allt lego över heeeela golvet. Så imorse sa jag åt henne att städa undan allt innan vi skulle äta lunch. Dagens IQ-fråga, tror ni att hon lyssnade på sin mamma?!?
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! Hon satt sig helt sonika i legolådan istället för att plocka i legot i den! Jaja, man kan inte annat än le! =)


(Älskade Gullunge!!!)

Idag blir en lugn dag. Sambosen åkte iväg till sina föräldrar för att försöka få någon ordning på vår kombi som inte alls vill vara med oss! Hoppas att de får mycket gjort idag. Själv så sitter jag här och knappar och tjoppan ligger ute i vagnen och sussar. Vi får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på!

Hoppas ni får en härlig söndag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2010-03-08 12:40:35

Ja det är rätt galet! Vi pratade om det på lunchen idag och en som har åkt för några år sedan gjorde det på 7h 50min! Hans tjej på 6h 30min. Det lär inte vara kul det - bara jobbigt! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela