Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tja...

Publicerad 2010-03-03 20:25:50 i Allmänt

Har idag sluppit ta både alvedon & nässpray, det känns väldigt bra! Imorgon har jag räknat med att jobba...får vi se hur det går! Det borde gå bra...

 
(Dagarna med värktabletter & nässpray är förbi! Eller?)

Tydligen hade många av mina fina elever också varit sjuka fick jag veta idag när jag prata med min kära arbetskollega, hoppas de är friska till sportlovet så att de hinner njuta av det ialla fall! Idag hade det gått jättebra på "Lilla Vasaloppet". Det känns bra att höra! =)

På fredag bär det av till stan, min kära sambo & dotter ska hämta mig på jobbet och då ska jag "knäcka" till ryggen. Sedan ska vi nog passa på att hälsa på något syskon. Vet inte om det blir min lillebror som får äran eller om det blir min käre svåger (min sambos lillebror) som får äran att få oss på besök! ;) *skratt* Det beror väl på vem som är sugen på att ha oss i sitt hem.

Nu ska jag återgå till soffläge innan det är dags för sängen! Nu håller vi tummarna för att sjukdomar stannar utanför vårt hus ett bra tag framöver!!!

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela