Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jaaaaa...

Publicerad 2010-03-28 21:00:53 i Allmänt

Saknar min sambo, han är på jobbet. Hade han varit hemma hade jag haft en orsak att ligga i soffan och kramas...det gör man sällan själv! ;)
Nä, nu måste jag istället sitta här med massa jobb och gå igenom alla de olika delproven i de nationella proven! Det är mycket kan jag säga, ja ialla fall för mig som aldrig satt mig in i dessa nationella prov! Men, på tisdag kommer kära kollegan hit och vi ska sitta hela kvällen efter att tjoppan somnat! =) Då ska jag bjussa på fruktsallad...MUMS!!!

Är GRÄSLIGT trött idag. Igår hade vi skitskoj! =) Albin med familj var här, de åkte vid 00.00, behöver jag skriva att jag var NÅGOT missnöjd över att tjoppan valde att stiga upp kl 05.40 i morse????? Nåja det var det värt, det händer inte många gånger. Sova kan man göra en annan dag! *tihi*

Nä, här har inte jag tid att sitta jag måste återgå till mitt jobb istället...
Hoppas ni har det toppen!

Kraaaaaaamen
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-03-30 12:42:26

Sova hinner man sen vetja!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela