Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

I´m Alive! ;)

Publicerad 2010-03-25 14:09:11 i Allmänt

Nog har man fått känna att man lever denna veckan! OJ, så mycket jag skulle hinna med. Jag har faktiskt hunnit med det jag skulle. Men, visst är det så att man aldrig blir riktigt helt klar?

Det känns bra att det alldeles strax är påsklov, detta behövs verkligen!!! Efter påsken blir det nationella prov för hela slanten, så jag säger som följer:
V.19 syns vi igen! Då är allt:
* Nationella prov.
* Bedömningar.
* Utvecklingssamtal.
* Samt föräldramöten avslutade.
Kanske kan man få en lugn stund då?!? Det hoppas vi innerligen på!

I helgen ska vi få fin-främmande; Albin och hans familj ska komma och äta, det blir supertrevligt! =) Oj, oj, oj så länge sedan vi träffades!!!

Hoppas ni har det bra där ute!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2010-03-26 16:05:27

Stress verkar dominera överallt just nu... Lyckos dig som få ha påsklov! avis Ha en superhärlig helg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela