Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

First Day!

Publicerad 2010-03-15 19:48:31 i Allmänt

Första dagen efter lovet, gick utan problem...inte en endaste konflikt. Vilket man som lärare är man ganska van vid. Inte för att konflikterna i sig brukar vara stora, men det brukar förekomma en & annan.

Kom hem på eftermiddagen och myste med älskade familjen innan tjoppan nu ligger i sängen och sussar. Vilket jag hoppas att hon, i natt, kommer att göra HELA natten. Oj vad hon har sprungit fram och tillbaka under den gångna natten. Behöver jag skriva att både jag och sambosen är trötta? Känns som att kvällen blir ung, men man vet aldrig.
     Det skulle verkligen vara intressant att veta varför hon har sina vakna stunder under nätterna! Hoppas att denna period går över fort!

Annars är det lugnt. Fick en inbjudan till en tjejfest i april, får se om jag har tid! Trevliga människor som man inte träffar varje dag är alltid skoj att träffa...vi får se hur det blir.

Nu väntar soffan.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-03-15 21:26:35

Låter som en bra dag!

Visst var det skönt att vara ledig, men ack så härligt det är att återvända till alla åk 1:or som kommer springade med öppen famn!

Ta hand om dig!

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela