Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Midsommar

Publicerad 2010-06-25 21:16:38 i Allmänt

Idag har det varit midsommar med strålande sol! Trist nog har tjoppan kvar sin eländiga hosta, vilket inte alls är särskilt roligt. Men hon dansade som en lite prinsessa runt midsommarstången ändå! OJ vad hon tyckte att det var skoj.


(Trevlig Midsommarhelg På Alla!)

Efter midsommarfirandet åkte vi till min kära mamma och fick middag. Hemma var vi kl 20.00 då sov tjoppan redan. Vilket jag förstår då hon har röjt hela dagen! Hoppas nu bara att hennes hosta inte är med henne heeela långa natten! =( Det är sååå hemskt att sitta utanför hennes rum och höra henne hosta därinne. *BLÄ*

Nu håller sambon på med smörgåstårtan tills imorgon och jag slöar för fullt...jag tar tag i den tårta som jag ska baka imorgon.

Hoppas ni har haft en urmysig midsommar, det har faktiskt vi haft, trots hosta!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela