Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

JUNI!!!

Publicerad 2010-06-01 13:28:38 i Allmänt

Förstå att det är juni nu! JUNIIIII!!! Hör hur underbart det låter? =) Juni är en bra månad. Sommar, sol (förhoppningsvis) och dessutom fyller jag år...hur bra är det inte?! I år får vi se hur många som är pigga på min födelsedag, jag fyller nämligen år dagen efter midsommar i år och dessutom hela 30 stycken år. Så det är bara att pallra sig upp för att gratta mig, det säger jag bara! *pik pik till alla i släkten*

Då jag vill hinna surra med alla som (förhoppningsvis) vill uppvakta mig så kommer jag att dela upp min födelsedag i två dagar. Släkten får allt offra sig och vara så pass pigga på midsommarafton att de kan släpa sig till mig på min födelsedag. ;)
     De övriga, vännerna får komma veckan innan och gratta. Då får nog alla plats hoppas jag. Dessutom är lilla knådden beräknad till prick veckan efter min födelsedag, så det vore ganska oklokt att lägga födelsedagsfirandet den helgen. Men, jag är ganska säker på att h*n inte alls kommer att vilja komma ut vare sig innan efter just på den dagen. Nä, det blir nog som med tjoppan; en vecka (eller mer) efter beräknad ankomst!

Nu ska jag gå ut i det underbara vädret och "lapa" sol i massor!!!!


(Sommar, visst låter det härligt!?!)

Förresten så hände något helt MAKALÖST i morse:
Våran älskade dotter sov till, hör & häpna; 08.15 idag!!! Det har inte hänt på över ett år!!!! Så min käre sambo fick en timmes sovmorgon, något som han är väl värd när han har eftermiddagsvecka denna veckan!

Haré Bäst I Solen!!!
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela