Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

EN LILLEBROR!!! =)

Publicerad 2010-07-06 22:04:13 i Allmänt

Fredagen den 2 juli kl 22.28 kom en "liten" lillbror till världen; 4040g & 49cm och såklart (tillsammans med tjoppan) VÄRLDENS SÖTASTE!!! =) Det tog väldigt lång tid för mig att faktiskt inse att det var en lillebror. Jag hade helt och fullt gått och väntat på en lillasyster...men, ack så fel jag hade!


(VÄRLDENS FINASTE SYSKON!!! =)

Tyvärr visade sig att lillebror fick samma som tjoppan; gulsot samt immunisering mot mitt blod (våra blod "krockar"). Vi blev inlagda på barn4 och därifrån har vi "permiss" tills imorgonbitti då vi ska åka in till stan igen för att kolla upp lillkillen som även (tyvärr) har ökat sin gulsots-halt. =(
     Nu hoppas vi för allt i världen att den inte stigit ytterligare tills imorgon, för då blir vi på nytt inlagda för solning. Man får helt enkelt hoppas på det bästa!!! HÅLL ERA TUMMAR!!!

Nu ska jag alldels strax gå i säng, det behöver jag efter en vaken natt tillsammans med lillebror som inte alls varit nöjd, utan bara gråtit (tror att stackaren hade ont i sin lilla mage).

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Publicerad 2010-07-11 15:51:54

Åhhh! Stort stort jättegrattis!!! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela