Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Strax...

Publicerad 2010-01-02 13:21:26 i Allmänt

..alldeles strax är det; VARDAG! Herregud, man har varit ledig nästan tre veckor, hur ska detta gå?!? Känns lite gruvsamt. Men det ska nog gå. Blir en lugn första vecka, då man är ledig på onsdag.

Nyår var hur trevligt som helst, det visste vi redan att det skulle bli, vad kan gå fel när man umgås med nära & kära vänner!? Var VÄLDIGT imponerad av alla sex barn som sov sig igenom alla raketer & fyrverkerier!!! WOW säger jag bara!

Idag blir det fika hos far och sedan en "tradition" som jag tycker att vår lilla släkt (mammas syskon & mina kusiner m. familjer) kan fortsätta med. Vi började förra året med att hyra vår idrottshall och ha en innebandymatch därefter åkte allihopa hem till oss och gjorde pizza. Det var verkligen supertrevligt. I eftermiddag är det alltså dags igen! Innebandy och sedan middag här. Sååå skoj! =)

Hoppas även ni hade en supertrevlig nyår & får en trevlig avslutning på helgen!!!
Kraaaaaaaamen

Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-01-02 14:07:32

God fortsättning på det nya året, vännen!

Här är det lugna puckar... Lite föööör lugnt enligt mig. Men i morgon kommer barnen! Back on track. Sen börjar jag jobba på torsdag igen!

Ha en toppen lördag

Kram Anna

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela