Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

SNOW! =)

Publicerad 2010-01-19 10:06:58 i Allmänt

Idag är det kortdag, något som känns mycket mysigt. Då får jag en "långkväll" med tjoppan och sambon. Möjligtvis åker vi till Kimpan med familj och umgås lite, hoppas i sånna fall att de vill vara ute och leka i snön!!! Det har snöat hela natten och ute är det underbart med snö överallt och -5 grader; alldeles lagom alltså!

Annars är det lungt. Ikväll ska vi bli bjuden på middag hos min kära farmor!!! Älg-köttsoppa med klimp!!! ÅH så underbart gott, jag längtar hur mycket som helst.

Nä, nu ska jag återgå till mitt...
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2010-01-19 10:51:28

Nämen, hur härligt låter inte det där då!!! Här är det tvärtom långdag, 12-23!!! Hua, vi har möte så då blir det till att "ställa upp". Ja, vi jobbar oxå in lite tid så man kan va ledig nån annan gång.

Ha så mysigt i snön!!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela