Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Halkbanan!

Publicerad 2010-01-07 20:22:17 i Allmänt

WooHoo är det enda jag kan säga om dagen, fasiken va skoj det var att "bränna" runt på halkbanan. Måste säga att det gick betydligt bättre än jag hade trott! Först körde vi femtio-sextio mot ett hinder vilket vi skulle "väja" (= svänga undan) för, sedan fick vi byta bana till en isbana som innehöll två svängar vilka man skulle parera i, slutligen fick vi köra över ett backkrön med ett skarp sväng till vänster direkt efter. Det var sååå skoj.

Sist jag befann mig på en halkbana var för 11 år sedan och då var man livrädd! ;) Detta pga att man knappt hade kört bil samt aldrig kört ensam i en bil, eftersom denna halkbaneträning var under körkortstagningen. Denna gången kunde man helt slappna av och bara koncentrera sig på halkan, istället för att vara nervös över hur det var att köra en bil själv o.s.v Mycket underhållande måste jag säga!

Annars är det bra, kallt och bistert; -27. Men, det är bara att elda! =) UNDERBART!!!
Raggsockar och långkalsonger, sen är man "fit for fight"! *skratt*

Haré Bäst!!! Imorgon är det HELG! =)
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-01-08 23:56:53

wow kan föreställa mej när du gasade på där på banan! Det gjorde du me bravur!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela