Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Strax Helg!

Publicerad 2010-02-17 20:33:07 i Allmänt

Nu är det alldeles strax helg, det känns bra att få smälta den första veckan på sin nya tjänst. Även om denna vecka är väldigt kort. Heldagar måndag & torsdag, studiedag tisdag, halvdag onsdag, ledigt fredag! Känns bra med en lugn vecka!

Ikväll har tjoppans faster och hennes två kusiner varit här, det var väldigt trevligt. Länge sedan man sågs! Alldeles för länge sedan, vi får allt dra en middag snart! =)
     Tjoppan fick en docka, sängkläder samt en ur-cool mössa av sina kusinerna;


(En tårtmössa med ljus på! =)

Även denna kväll blir ung, jag ska bara gå igenom vokal-lektionen inför imorgon sedan ska jag gå och sussa! Känns bra att man kommit i säng tidigt i veckan då kära bruttan har varit benägen att vakna ca 30min-1h varje natt! *Pust* Nåja, jag hoppas verkligen att det är en övergående period och att den går över SNART!!!

Hoppas ni haft en trevlig onsdag och får en minst lika trevlig torsdag! Det ska jag ha, jag har ju ridning! Är man taggad eller är man taggad??! ;)

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-02-19 09:28:45

Så söt!!! Rida försiktigt



Å nu njuter vi av helgen å veckans bästa dag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela