Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Proppad Med Information!!!

Publicerad 2010-02-10 20:13:36 i Allmänt

Idag har jag verkligen blivit sprängfylld med information!!! På måndag går jag över till min nya tjänst som 1-2-3:ans klasslärare vilket innebär väldigt mycket ny information om både material & elever. Behöver jag skriva att jag känner mig som en proppfylld kartong?!? Shit vad jag har tryckt i mig idag!!!
     Satt först i morse en halvtimme med en av mina kollegor som jag ska ta över två lektioner av. Sedan satt jag tillsammans med den jag övertar tjänsten av i 3½ timmar och bara matade info!!!

Men, nu är det strax helg, känns helt underbart! =) Denna vecka har verkligen varit "smock-fylld"! Vi har än så länge inga planer för vad vi ska göra i helgen, men jag är inte orolig för fem öre. Vi (läs jag) är väldigt duktig på att fylla upp dem! ;) *skratt*

Igår åkte jag till vännen Ingela där även vännen Sara befann sig! Åh så skoj vi hade!!! Är väldigt trevligt när vi bara sitter vi. Visst är det supertrevligt när våra knåddisar är med också, men ibland behöver man faktiskt bara få sitta ned och prata. Inte springa runt och kolla vad tjoppan gör hela tiden. Vi hade så trevligt att jag inte kom mig hem förrän klockan var mot 23.00! Vilket blev alldeles för sent för mig då tjoppan tyckte att vi kunde komma in till henne TRE gånger i natt; behöver jag skriva att jag är svin-trött idag?!??!?

Nu ska jag bara lägga mig i soffan med min drömprins och vila en stund innan sängen väntar!
Hoppas ni haft en bra onsdag!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela