Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

BLÄ!

Publicerad 2010-02-28 20:37:41 i Allmänt

Nu är det inte skoj att vara mig...först lassa förra veckan nu har man legat som ett "paket" hela helgen, typiskt nog är det den helg som sambon jobbar...så inte har man kunnat tillåta sig att vara sjuk heller eftersom det bara är jag hemma med tjoppan!!! Huvudet & nacken värker, hela hjärnan känns som att den är överfull med snor & bihålorna ska vi inte tala om! =(
Blir tyvärr hemma imorgon och missar den årliga skoterutflykten på jobbet, vilket känns ur-trist! För det brukar alltid vara jätteskojigt!!! =) Jag håller tummar & tår för att imorgon blir min sista dag hemma nu för resterande jobb-dagar i livet (kanske lite väl optimistiskt tänkt?!)


(Känner mig måttligt pigg! *bläää*)

Nu ska jag bara ligga i horisontellt läge imorgon, så får vi se hur det blir...

Hoppas ni får vara friska!

Kramar
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Aerie

Publicerad 2010-03-01 07:47:56

Usch, det där lät verkligen otrevligt! Hoppas du kryar på dig snart! KRAM!

Postat av: Sara

Publicerad 2010-03-01 12:01:06

Nämen oj, ska tjoppan bli storasyster? Vad roligt, grattis! Vet ni om det är en lillebror eller lillasyster?

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2010-03-01 13:04:34

Nä, inge kul att va sjuk. Hoppas du kryar på dig fort!!! Här är vi i princip friska, lite småsnoriga bara så jag tror inte det ska bli några problem med flygningen!??

StorKramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela