Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Alla Hjärtans Dag

Publicerad 2010-02-14 20:40:34 i Allmänt

Tjoppan fyller år på tisdag men några av hennes släktingar hade inte möjligthet att komma då, så de kom idag istället. Hennes farmor & farfar, morbror & kusiner samt min farmor. Oj vad lycklig hon var när hon fick öppna paket! Det ska bli skoj att se henne på tisdag då ännu fler människor kommer! =)

Hoppas ni alla haft en underbart mysig alla hjärtans dag! Vi har som sagt bara varit inne och tagit emot gäster, vilket också var skoj...men nog saknade jag utelivet från igår!!! Men, det får vi ta igen en annan dag!

Sambosen jobbar eftermiddag denna vecka, vilket jag önskar att han inte hade gjort! Ikväll hade jag önskat att få ligga på hans arm och bara myyyysa! Imorgon väntar min nya tjänst på mig vilket känns både nervöst & jätteskoj, så därigenom hade det också känns skönt att ha honom vid min sida. Känns trist att in få ses på hela veckan...



Hoppas ni alla har haft en mysig alla hjärtans dag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Anna G

Publicerad 2010-02-14 21:19:46

Här har jag mest legat och snorat och nyst, men hunnit med att städa undan tills mina älsklingar kom hem!

Skönt att du fått en bra helg!

Ta hand om dig!

Kram Anna

Postat av: Aerie

Publicerad 2010-02-15 10:54:09

Hoppas det går bra idag! :) Kramis

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-02-15 21:05:40

Lycka till nu me nya tjänsten!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela