Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jaaa...

Publicerad 2010-12-04 19:16:55 i Allmänt

Ett tag sedan man skrev nått. Jag har haft både halsfluss, feber & en ordentlig hosta! =( Inge skoj!!! Sedan har tjoppan (enligt BVC) har/haft vattkoppor, men har hon nu haft det så har hon haft det lindrigt! Knappt några koppor alls och sedan har hon nästan inte klagat ett dugg på att det kliat! Hoppas, hoppas och återigen hoppas att detta nu var vattkoppor och att hon kom så lindrigt undan! =)

Annars flyter livet på, igår var jag iväg och trotsade min förkylning. Jag simmade en kilometer och det gick mycket lättare än vad jag hade kunnat tro! =) Det är så mysigt att bara få simma omkring och inte tänka eller behöva göra någonting annat än att bara simma...ibland behöver man den där stunden bara för sig själv! 
    
Lilleman växer så det knackar, jag jämförde häromdagen tjoppans och hans "växt". Det visade sig att han väger nästan två kilo mer än vad tjoppan gjorde när hon var fem månader! Kanske beror det på att han är kille också? Sedan började han liiiite tyngre också, en riktig go´bit är han ialla fall, PRECIS som sin syster!!! =)


(Våra underbart fina underverk!!!)

Hoppas ni i den stora världen mår bra!
Kraaaaaaaaam
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela