Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Våra Kort!!! =)

Publicerad 2010-08-28 16:12:38 i Allmänt

Åh så skoj att äntligen få kika på våra kort från bröllopet! Maria, jag kan inte nog ösa beröm över dig & dina fantastiska kort! TACK än en gång!!!! =)


(Vår älskade tjoppa var så FANTASTISKT fin! =)

Nu är det bara att tagga sambon för den kommande bröllopsfesten jag vill ordna. Han är liiite mer av än på just för tillfället. Men, jag hoppas kunna ändra på detta! =)
     Önska mig lycka till!

Kramar i massor!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-30 12:31:30

Häääärligt! :)))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela