Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Förnamnet Var TRÖTT!

Publicerad 2010-08-09 06:59:08 i Allmänt

Mina aningar, möjligen min kvinnliga intuition, sade mig rätt; Lillebrollan tyckte att det var morgon redan kl 04.00! Det tycker inte den här mamman, jag är så trött...ja, ni ser nedan hur trött!!! ↓


(TRÖTT!!!)

Fortfarande måste man försöka tänka att det bara är en liiiiiten del av ens liv som man kommer att lida av den här sortens sömnbrist. Men, när man kl 04.20 på morgonen går runt med en tjurig liten son på armen är det väldigt svårt att få fram just de tankarna.

Jaja, vi dricker kaffe & tänker på nått trevligt så hoppas vi att dagen går bra ändå. Kimpan med familj ska komma och hälsa på idag, så då får vi surra så att vi håller igång, det är jag och Kimpans mamma VÄLDIGT bra på! =)

Nä, nu ska jag återgå till att slösurfa på internet!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela