Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

En Vecka...

Publicerad 2010-08-24 13:12:56 i Allmänt

...som gift. Hur har det gått då kan man fråga sig!? Jo, vi lever...vi har inte tagit livet av varandra än! ;) *skratt* Nä skämt & sido, nog skulle det väl vara väldigt märkligt om vi inte hade gjort det under de här elva åren men började nu...

Under många dagar nu har det regnat & regnat! Det tycker jag att det kan sluta med. Sambosen och hans käre pappa håller nämligen på att bygga klar altanen och deras byggarglädje minskar ganska mycket när de måste stå i ösregn, vilket är förståeligt!!!
     Nu taggar vi för sol och att altanen blir klar så fort som möjligt! =)

Just nu har vi det lyxigt värre. Min älskade man (oj, va skumt att skriva det!) är ledig i hela tre veckor nu, detta pga att han aldrig tog ut sina tio pappa-dagar när lillebror föddes. Nu tar han ut dem i anslutning till en ledigvecka vilket resulterar i tre veckor ledigt! Hur bra har man det inte! =)


(MINA ÄLSKLINGAR!!!!)
(Notera att lillebror ser ut som en liten teletubbies! ;)


Nu ska jag bläddra runt på internet en stund medans lillebror sover i mitt knä & tjoppan åker gräsklippartraktor med sin käre pappa! =)

Kraaaaamen på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-08-26 15:36:02

Roligt att gifta livet gått så väl! :)))



Njut av gubbens ledighet å mysa mycket!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela