Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Eftermiddag...

Publicerad 2010-08-08 19:44:25 i Allmänt

Denna vecka jobbar min käre sambo eftermiddag, vilket jag har gruvat mig lite grann inför. Detta på grund av att lillebror, av någon anledning, har valt att skrika just när tjoppan ska läggas! Det har gått bra att lägga henne när båda varit hemma just därför att vi då varit två. Nu ska jag helt plötsligt vara ensam och lägga de båda. Nåja, som min pedagogiska *skratt* sambo sa:
"- Varför förutsätter du att det är jobbigt, du har ju inte provat än!"
Nä, det hade jag inte...men, nu har jag...och ikväll gick det faktiskt bra! Nu håller vi tummar & tår för att lillebror väljer att ha en liten sovstund när tjoppan ska läggas istället för att skrika!!!


(Min prinsessa & prins!!! Älskar ER!!!)

Idag har vi umgåts med Leoni och hennes familj heeela dagen, det var mycket trevligt! =)

Nu ska den här mamman slappa framför soffan, för jag har en föraning om att lillebror kommer att välja att vara vaken i natt igen. (det är rart med barn ;)

Kram på er!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela