Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Tröt & Ofantligt Mätt...

Publicerad 2010-04-03 21:11:29 i Allmänt

Man är ALDRIG annat när man kommer från "svärisarna". Jag slår vad om att min gode svärmor skulle kunna föda hela Etiopien med sin mat! Helt vansinnigt vad den kvinnan kan laga mat...detta skyller hon på sin svärson som äter mycket. Men, kära svärmor; SÅ mycket äter han ALDRIG!!! ;) *skratt*

Igår kom kära lillebror med fjälla hit och såg film, en skum en; "The Box"...vet inte vad jag ska säga om den. Vet inte vad jag tyckte om den. Nåja, det var skoj att få umgås ialla fall.

Idag har vi som sagt varit hos "svärisarna" samt varit i stan på shoppingtur. Det gick bra, massor av pengar försvann. En ny legolåda åt tjoppan, så nu kan du ta hem mer lego morbror Micke! *hint hint* ;) Sedan köptes tre pyjamaser samt hämtades våra telefoner som varit på service.

Nu blir det soffan som säkerlligen inte kommer att bli liggandes i särskilt länge, men det återstår att se!
Haré bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela