Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Trevlig Helg!

Publicerad 2010-04-26 20:11:49 i Allmänt

Visst var det otroligt skojigt att få åka iväg och bo på hotell! Men vi saknade såklart tjoppan hur mycket som helst också. Det där med att sova ut när man har lämnat bort sitt barn; det förstod inte riktigt jag och min sambo! Vi somnade 01.30 på natten och vaknade dagen därpå kl 07.30! NÄ, vi var inte ett dugg utvilade!!! Nåja, vi hade superskoj ialla fall och det var huvudsaken! =)

Idag så kom en elev och påstod något så konstigt som att det är valborg på fredag. Jag trodde att han skojade, men det visade sig att han faktiskt hade rätt! Det ÄR valborg på fredag. Det har gått mig helt förbi! Jag tänkte att det var ganska långt fram. Vi har inte planerat ett endaste dugg...det blir nog att vara hemmavid, kika in brasan här vid oss och sedan stolt lyssna till min käre storebror som är med i manskören! ;)
     Vad har ni för planer för valborg!? För ni hade väl koll på att det är på fredag?!


(Det är mysigt med eld!)

Annars är det lugna bananer. Det kommer verkligen bli en supermysig helg! Min älskade sambo jobbar egentligen hela helgen, men på grund av att det är valborg & första maj är han ledig heeela långa helgen! YIPPIE! =)

Imorgon fyller min älskade  mamma år, så vi åker dit direkt jag kommer hem kl 15.30. Det blir mysigt! =)

Nä, nu ska jag gå och mysa i soffan.
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-27 12:18:19

Kul att han har ledigt - tycker ni ska myyypspysa massor!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela