Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Trevlig Dag!

Publicerad 2010-04-07 19:35:50 i Allmänt

Idag har vi haft det trevligt. Vi åkte nämligen till Kim och hans familj i morse. Där fick vi lyxig nog lunch, bestående av pannkaka! Behöver jag skriva att tjoppan var i paradiset!?
     Vi gick även ut och njöt av det mysiga vädret...barnen var iförda "galonisar" och plaskade på i gladan ro! =) De passade även på att varmköra Kimpans pappas skoter! ;) *skratt*


(Två tokiga polare!)

Vi åkte sedan hem till min kära farmor och fick oss en snabb fika & lite surr för att slutligen åka hem och bjuda min älskade mamma på middag. En bra dag helt enkelt.

Imorgon hade jag tänkt åka till badhuset och bada med tjoppan, men vi bestämde att vänta tills fredag istället pga att kära sambon slutar 11.00 då. Det är alltid skoj när hela familjen åker! =)

Hoppas att ni också haft en bra dag!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-04-09 11:55:00

åååh så roligt med skoter vetja!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela