Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Snabbt inlägg...

Publicerad 2010-04-15 20:23:15 i Allmänt

Här kommer ett litet kvickt inlägg, bara för att det var så länge sedan jag hade tid att sätta mig ned vid bloggen! Är trött men väldigt glad, min älskade sambo har kommit hem från tre dagars kursande! =)

Idag har jag suttit heeeela eftermiddagen med nationella proven, ÅH så duktiga mina elever varit!

Nu är det strax helg, vilket känns HELT underbart!!! Behövligt är det enda jag kan skriva om detta.

Förresten så såg jag fina vårtecken idag; tranor, canadagäss samt svanar!!! Wonderful! =)


(Canadagäss! De stod långt bort så tyvärr blev kortet suddigt)

Nä, nu blir det till att inta soffläga med sambon.
Hare bäst alla!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela