Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jaha...

Publicerad 2010-04-28 20:32:43 i Allmänt

Då var det strax helg då, vilket känns bra. Den här veckan har inte tjoppan varit med på noterna när jag lämnat henne hos sin dagmamma. Hon brukar ALLTID själv öppna dörren säga HEJ DÅ mamma och slutligen be mig gå ut. Den här veckan har det varit annorlunda! =( Hon har nämligen gråtit varenda morgon den här veckan, vilket känns jättejobbigt i mammahjärtat, då det verkligen har varit superenkelt förrut!
     Jag hoppas innerligt att det bara är en liten svacka hon är inne i och att den gå över tills nästa vecka jag ska lämna. Kan det kanske bero på att vi var borta i helgen och därför vill hon inte lämna oss!? Kanske kan det vara att hon är blir mer och mer medveten om att vi faktiskt lämnar henne hos dagmamman!?? Jag vet inte, jag vet bara att jag tycker att det är jobbigt när hon gråter...

På fredag (valborg) blir det nog till att vara hemma. Vi funderar på att grilla och sedan gå till byastugan för att studera brasan där. Det kommer säkerligen att bli jättemysigt! =)
     Sedan, på lördag, ska vi få komma på kalas hos Leoni som fyller hela tre år idag! Hipp, hipp HURRA!!!! =) Det blir skoj att få träffa hela familjen.

Började så smått kratta gården under söndagen, vi inhandlade nämligen en kratta till tjoppan när vi var borta i helgen. Hon diggade krattan jättemycket, men även de högar av löv som vi krattade ihop.


(Kan ta lite tid när man har en liten tjoppa som rör om i lövhögarna!)

Nu ska jag ta mig lite honungsvatten och sedan gå i säng, känner min krasslig i halsen. Hoppas det inte blir mer än så!

Hoppas ni har det bäst!
Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela