Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Ett Till Hus! =)

Publicerad 2009-09-17 20:23:47 i Allmänt

Återigen har jag hittat ett hus som skulle passa mig som handen i handsken!!! Det ligger så ogenerat att ÅH!!! Man skulle sannerligen kunna gå naken dagarna i ända, utan att störa en endaste granne! =) (Nope, jag är fortfarande inte nudist! ;) *skratt*)
     Detta huset ligger mitt i det samhälle jag jobbar, men heeelt utom synhåll för minsta lilla öga! Det ligger uppe på en höjd, med ängar runt omkring sig och dess enda sällskap är ån som rinner 50 meter nedanför! Hur underbart låter det inte?!?

Nåja, renoveringen kanske skulle vara i största lagen, men...drömma måste man väl få göra?! Sambon kanske skulle behöva bearbetas NÅGOT! ;) Annars: GULDHUS!!!!!


(Fantastiskt hus! =)


(Baksidan)


(Utsikten är magisk!)

Jo, jag trivs så enormt bra i vårt hus! Men...vårt läge skulle kunna ha varit betydligt bättre om det inte fanns en 50-väg där alla kör 70!!! =( Men, fallet är som följer; vi befinner oss aldrig på den sidan där vägen är...så jo, visst har vi ett fantastiskt hus vi också! =)

Nä, nu är det tv:n som gäller!
Pöss på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-09-17 21:46:00

Ja, du. Det ser ju riktigt idylliskt ut det där. Men jag tror ju att du kommer få köra hårt med övertalningen för att få igenom det där!!! ;)

Puss å kram, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela