Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

UPS!

Publicerad 2009-09-09 19:47:47 i Allmänt

Nu var det länge sedan, superlänge sedan jag skrev något!!! Beror nog på att det har varit fullt upp. Upp, jobba, hem, äta & slutligen sova!
     För bruttan går det bra hos dagmamman...men, OJ vilken ångest jag hade när jag lämnade henne både måndag & tisdag. Hon grät (ja, i ca fem minuter efter jag farit sedan gick det bra) & jag grät, i bilen till jobbet, inte när hon såg det är tasktigt! Nä, när jag lämnar henne är jag världens mest "peppande" mamma! ;)
"-Åh så skoj du ska ha idag! Leka & busa hela dagen och träffa din kusin!"=)
     Men, så i morse hände något. Hon vinkade och grät inte en endaste droppe!!! Hur underbart var inte det?!? Den lättnad man kände är obeskrivlig! =) Imorgon ska hon & dagmamman gå och bada i badhuset, helt själva...vilket lyx va?!

Hösten är i luften, underbar doft & underbara löv som börjar skifta i färg!!! Jag diggar verkligen hösten. Frisk, härlig luft. Mörkare kvällar då man kan tända ljus i MASSOR! =) Att sedan krypa upp i soffan tillsammans med sin underbara sambo och dotter, kan det bli bättre?!?


(Nu är strax alla höstlöven här! =)

Ska ta och ta den där mysstunden i soffan nu! =)
Kram
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Honungspojkens mamma

Publicerad 2009-09-12 13:34:42

Vad skönt att det gick så bra att lämna henne hos dagmamman! Och hoppas att ni fått mysa en massa i soffan sen när hon kom hem!



Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela