Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Jobb, Jobb, Jobb ;)

Publicerad 2009-10-18 12:40:02 i Allmänt

Vilken mysig & härlig helg vi har haft! =) Ja, än är det inte över...så lite mer mys finns att ta ut! Idag har den här modern varit lat! Hon stod och tittade på, samt gungande med sin kära dotter, medans den arma fadern skottade febrilt i den enorma sandhög som min kära fader kommit med. Sand till tjoppans sandlåda pga av att de eländiga katterna (läs Livia) använt den som kattlåda. Nu är sanden bytt & ovanpå sandlåden ligger nu en fastspänd presenning! Sedan skottade han in sand i smedjan där det fattas lite golv och där det ska gjutas cement. Slutligen skottades det sand under vår altan. Åh så underbart duktig sambo jag har!!! =)


(Pappan fick skotta sand...)


(...medans tjoppan åkte skottkärra & gungade!)

Funderar på att baka sedan när tjoppan vaknat från sin lilla lur. Hon tyckte att det var jätteskoj när vi bakade muffins i tisdags. Hon var sååå duktig! Hjälpte mig att hälla i alla ingredienser. =)
Tack lillebror för de fina muffins-formarna, det blev supercoola muffins!


(Mums med kaka! Vi får se om vi bakar i eftermiddag.)

Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kramar på er!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Bokmalen

Publicerad 2009-10-18 16:20:00

Vad duktiga ni varit!! Å det var ju inte lite sand som flyttats på!!! Baka med en liten hjälpreda är ju alltid kul. Jag å Minis bakade i fredags å det var mycket omtyckt!! Men väntan på att dom skulle gräddas å sen svalna, det var jobbigt enligt en viss liten tjej!! ;)

Ha en fortsatt mysig söndag!

Kramen, Maria

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela