Inte Utan Mina Döttrar & Son

Gift, lagomt galen trebarnsmamma!❤️ Motto: Ju mer positiva tankar du tänker, desto mer positiva dagar får du!😃👍

Helgen Är Över

Publicerad 2009-10-11 19:51:24 i Allmänt

Trist men sant! Imorgon blir jag dessutom "gräs-änka" när sambon åker söderut och kursar. Här byter vi bara av varandra. Han har dock kurs hela veckan; måndag t.o.m fredag, därigenom är jag och tjoppan helt alena.

Helgen har ialla fall varit supermysig! Soligt & kyligt! Jag kom hem på torsdageftermiddag och då bara var vi! Under fredán fick vi främmande av kära svägerskan med yngsta dotter efter de hade åkt kom Johanna och yngsta killen förbi; mycket trevligt! =)
     Under lördagen befann vi oss hos kära mamma heeela långa dagen från kl 09.30-19.00. Middag och trevligt sällskap av både storebror med familj samt mamma med karl! Idag har vi bara varit nyttiga! Jag har kokat (säger man så?!) lingonsylt och sambon har kastat ut sand, både i smedjan och under vår altan.


(-4 grader & klart, soligt & härligt  väder!)

Återstoden av kvällen blir det stormys med sambon!!! Måste mysa för hela veckan ju! ;)
Hoppas ni haft en super helg ni med!
Over And Out

Kommentarer

Postat av: Katta

Publicerad 2009-10-12 09:07:05

Jag förstår dig precis! Är skift-änka den här veckan så jag kommer inte träffa E förrän på fredag... =( KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inte Utan Min Dotter

Är en gla´ & tokig tjej! I början av 2008 kom vår dotter, ett efterlängtat underverk! I mitten av 2010 kom vårt andra underverk, en underbar liten son! Nu senast i mitten av 2012 kom så slutligen vårt tredje underverk, världens finaste lillasyster! Dessa charmtroll fyller verkligen livet med skratt, tårar & galenskap! =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela